lördag 24 januari 2009

Tjenare.

Råkar vara så att jag skulle åka skidor i dag med min gamle morfar. Trodde jag, men männsikor har ett intressant sätt.
Ibland verkar det nästan som om alla tror att man inte har ett liv som att man inte planerar in grejer och sånt. Som exempelvis min goa morfar. "Imorgon ska vi träna jennifer?" Lägg märke till att det är ett påstående, inte egentligen en fråga.

"Njaa, jag vet inte, har grejer jag ska göra!"

"Jo förrästen jag har anmält dig till ett lopp på 3 mil på skidor nästa söndag" (tänk om jag hade andra planer)
Men det där är min morfar i ett nötskal... Och dessutom 3 mil, han måste åkt på däng av mormor eller nått. GALENSKAP!

Just nu går det två "underbara" filmer på bio som jag vill se. Så har det åtminstonde låtit när man snackat med folk som sett dem. Australia och Benjamin Buttons otroliga liv.

Tryck på bilden för och se trailer Benjamin buttons otroliga liv har fått hela 13 oscars nomineringar.

1 kommentar:

  1. Jag vill också se den filmen! Jätte kul att du börjat blogga du me, så som du mobba mig i början, skit unge. Sidan är jätte fin...kram och klappen //Plastmamma Helga

    SvaraRadera