söndag 25 januari 2009

Halloj!


Idag har jag och morfar åkt skidor. Vi åkte bara 9 km, men det duger väl. Det är lite skillnad mot tjejvasan som jag ska åka, på 3 mil... fy sjöven! Det är som man säger, kommer i alla fall kunna säga "Joho, tjejvasan har jag åkt. Jag åkte skidor 200m , sen åkte jag med ambulans resten"

Jadu! Det har varit en riktigt festlig helg i vartfall. Igår var jag, Min pojkvän Robin, Malin och Mattias och bowlade på katrinedals bowlinghall. Vi drack och hade det mycket trevligt må jag säga. Sen drog vi ner på stan och käka och partade loss.

Efter detta lilla äventyret så hamnade vi i Svenljunga hos några kompisar och tjöta om allt mellan himmel och jord. Sen bar det raka vägen hem för jag hade ett och annat att tala ut om med min kudde.

Vad händer mer idag, JO PLUGGA OCH STÄDA! mina två favisar! Stort Nöje!


Super snygg klänning från Adidas,
tro pelle att den inte fanns i min storlek
Spana in Junkyards rea, på street och snow kläder. Finns riktiga kap!

1 kommentar: