onsdag 28 januari 2009

Mycket sex kan ge cancer

Jag läste en väldigt rolig artikel på aftonbaldet. Det är nämligen så att en ny studie påvisar att man löper högre risk för prostatacancer om man onanerar och har sex ofta som kille.

Tjejer nu slipper vi att någonsin mer vara den onda boven i dramat. Älskling jag har verkligen inte lust, Jag är trött, jag har huvudvärk... Aldrig mer! moahahaha

"Robin" - Hej baby

"Jag"- Robin, inte nu.

"Robin"- Ahmen

"Jag"- Men älskling, jag tänker bara på din hälsa.

Haha.... Snälla fler sånna studier. :)

http://aftonbladet.se/kropphalsa/cancer/article4267932.ab

4 kommentarer:

  1. hello! Jag skicka ett mail till dig på klänningarna...kramiz

    SvaraRadera
  2. ja har skickat mail till dig så du kan fixa profil bild. Jätte fina kort!

    SvaraRadera
  3. oh e d så du ser ut me lugg jättefint. Ja den studien verkar ju va kul

    SvaraRadera
  4. Här händer ej så mycket! =0)Men du verkar lyckats med beökar infon nu...bra jobbat.

    SvaraRadera