tisdag 27 januari 2009

Haj!



Just nu sitter jag här vid datan och lyssnar på lite go musik. Idag var som de flesta dagar. Först vaknade jag utav att min mor kom in i sovrumet och säger "Jennifer, du har nog försovit dig nu, för klockan är kvart i sju". Jag älskar sånna morgonar, LÖÖVE. En härlig rivstart på morgonen med mackan i handen på väg ner till bussen, verkligen Lööve med stort L. Dessutom fick jag en härlig kommentar till att bekräfa min underbara morgon, "Jennifer va du ser sloppy ut idag". Haha jaa, Tack, tycker du ser fantastisk ut idag också kvinna!
I skolan hände inget särskillt heller, Lång och seg dag. Först hade vi arbetsmiljö och säkerhet, sen scenisk produktion resten av dagen.

Och nu sitter jag som sagt här, måste plugga. tss känns som mitt liv involverar bara skolan, man är i skolan, kommer hem, pluggar. Ingen fritid.

May the force be with you

3 kommentarer: