söndag 8 februari 2009

Tjenare!

Vart sjuk typ en vecka så jag har väl inte direkt vart den mest aktiva människa ni kan finna. Varken hemma eller på att uppdatera här...Men i Fredags hängde jag med min goa vän Johanna och senare kom även Pauline. Det va en sån där galet bra kväll fylld av skratt och tårar.. Måste göras om brudar.

Skulle träffat Robin också. Men det har ju inte blivit av för han håller på och hel renoverar sitt rum. Just nu sitter jag väntar på att han ska ringa. "Ringer så fort vi är klara och har fått in grejerna" sa han. Mmmmmmm. Det sa han för kanske 4 timmar sen.

Vi har inte träffats på en vecka och lite till så man blir ju lite utav ett nutcase...

Men men ska dra och ta ett snack med min kudde.
Arevoair, eller nått och May the force be with you

ps. "Fyll inte livet med år, fyll åren med liv"

2 kommentarer:

  1. skönt att du frisknat till och att du & brudarna hadde en skön kväll!
    Jag väntar fortfarande på måtten och börjar bli smått irriterad.
    Kram och klappen

    SvaraRadera