måndag 16 februari 2009

Hejsan hoppsan!
Kom precis hem ifrån Johanna, vart där och färgat hennes hår+ att hon slingat mitt.. Så nu är man nyklippt och nyslingad, mamma klippe mig igår.

Jag sa att jag lyfter inte aset från den här stolen förräns jag ser ut som Jessica Alba i huvudet. Mamma klippte och klippte, och jag blev otåligare för var minut som passerade. Det tar tid vill jag lova om man ska se ut som Jessica Alba, det sa mamma åtminstonde.

Jag var hemma hos Robin över alla hjärtans dag, egentligen vill jag bara bojkotta alla "högtider" som USA införskaffat, eftersom de bara gör det för att dra in pengar. Jag menar tänk hur mycket pengar folk lägger ut kring Halloween, Happy Valentine osv. Galet!
Jag köpte en säsong av Scrubs till Robin tänkte det var kul eftersom han gillar det. Dessutom har jag ganska dålig fantasi. Men det var uppskattat för han har legat och kollat på det de senaste dagarna. Jag själv fick hör och häpna två säsonger av O.C , tror ni jag var lycklig eller.. JO för nu har man ju den kompletta samlingen av The O.C yeaaaaah! Så jag är i full gång med sista säsongen nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar