söndag 22 mars 2009

Hallå där !

Idag så skall jag ut på prommis med min vän Johanna, för jag kom fram till att jag nog tyckte att jag var för sjuk för att dra till gymmet och då föreslog Johanna att vi skulle ut istället :) Jag gillar egentligen inte att gå ut och för att "motionera" utan hellre för att det bara är härligt.

Men, jag har vart sjuk nu i ungefär en vecka i halsen så man har inte direkt gett sig iväg och tränat, så man får väl ta sig i kragen och röra på sig lite iallafall.
ALLA mina muskler förtvinnar, för var dag känner jag muskelryckningar, som om det vore deras sista dödryck. Måste verkligen komma igång men efter tjejvasan har man inte direkt varit jätte pepp...


1 kommentar:

  1. Kul att du skriver i din blogg fortfarande. Längtar efter kramarna, känns inte riktigt bra föränn jag fått kram! Men vi ses snart. puss och klappen.

    SvaraRadera